Great Finder

Di sini anda boleh cari Lagu, Movie, Anime, Video, dan Software. Saya telah mudahkan pencarian anda supaya anda dapat download apa yang anda cari daripada file hosting yang telah saya pilih. Jadi, taipkannya dibawah dan cari lah apa-apa pun. Selamat mencari....
Loading

Wednesday, July 29, 2009

SMPlayer pemain multimedia lengkap?



Salah satu kegunaannya yang paling menarik adalah Player ini mengingat pengaturan semua file yang diputar. Contohnya, apabila anda menonton filem dan tiba-tiba anda perlu offkan komputer atau ke mana-mana, anda boleh menyambung filem anda tadi daripada saat anda tinggalkan komputer dengan aturan yang sama: audio lagu, sub judul, volume, subtitle dan lain-lain..

Dengan menggunakan SMPlayer, memori komputer anda tidak akan terbeban dengan penggunaan memori yang banyak. Antara kegunaan yang lebih menarik Player ini:

- Player ni boleh main pelbagai format walaupun tanpa codec dalam komputer. .3gp, .ac3, .ape, .asf, .avi, .bin, .dat, .divx, .dv, .dvr-ms, .flac, .flv, .iso, .m1v, .m2t, .m2ts, .m2v, .m3u, .m3u8, .m4v, .mkv, .mov, .mp3, .mp4, .mpeg, .mpg, .mpv, .mqv, .nsv, .ogg, .ogm, .ogv, .pls, .ra, .ram, .rec, .rm, .rmvb, .swf, .ts, .vcd, .vfw, .vob, .wav, .wma, .wmv.

- Anda boleh ubah subtitle. Pilih Font, saiz Font, dan warna Font.

- Boleh mainkan banyak jenis fail multimedia.

- Seeking menggunakan tetikus sahaja.

- Video equalizer, ubahlah brightness, contrast, hue, saturation dan gamma video anda.

- Main fail anda dengan pelbagai kelajuan. 2X, 4X... dan dalam keadaan perlahan.

- Pelbagai jenis filters. Deinterlace, postprocessing, denoise... dan karaoke filter (voice removal).

- Ubahsuai Audio dan subtitles delay.

- Boleh mencari subtile secara terus di opensubtitles.org.

- Ubahsuai Player ni mengikut selera anda..

Laman Download

No comments:

Post a Comment