Great Finder

Di sini anda boleh cari Lagu, Movie, Anime, Video, dan Software. Saya telah mudahkan pencarian anda supaya anda dapat download apa yang anda cari daripada file hosting yang telah saya pilih. Jadi, taipkannya dibawah dan cari lah apa-apa pun. Selamat mencari....
Loading

Monday, July 20, 2009

Peroleh kembali data yang hilang

Kadang-kadang anda kehilangan data-data penting dalam komputer anda. Terdelete? Virus punya angkara? Partition tiba-tiba hilang? harddisk corrupt? Tentu saat itu memeningkan kepala terutamanya apabila kehilangan data-data seperti .doc, .docx,.xls dan macam-macam lagi. Jangan risau kerana data-data tersebut dapat di ambil semula menggunakan software-software recovery.

Banyak software recovery yang terdapat di luar sana. Antara contoh-contoh software adalah GetDataBack, Recuva, Active Undelete. Berdasarkan pengalaman saya mengatasi masalah ini, saya lebih menggemari Active Undelete kerana kebanyakan data-data yang hilang dapat di ambil semula. Software ini juga sangat ringkas dan senang dikendalikan. Namun, software ini adalah software berbayar berbanding software percuma Recuva.

Bagi yang betul-betul hendak recover balik data anda, click la link di bawah untuk download. Selamat mencuba...


Active Undelete (Mediafire Link)

No comments:

Post a Comment